Lojalitātes programma Compensa klientiem
Atrast lojālu klientu, tāpat, kā lojālu pakalpojumu sniedzēju nemaz nav tik vienkārši. Tas nozīmē, ka gan uzņēmumam ir jābūt tādam, kas piedāvā vislabāko pakalpojumu, kas apmierina klienta nepieciešamības un vēlmes līdz līmenim, kad citu pakalpojumu sniedzēju vairs meklēt nav nepieciešams, gan klientam jābūt tik lojālam un uzticama, ka uzņēmums ir gatavs piedāvāt papildus pakalpojumus un piedāvājumus. Tomēr, ja izdodas atrast uzņēmumu, kas piedāvā visu un vēl nedaudz vairāk, ir vērts pie tā pieturēties un kļūt par patiesi lojālu un uzticamu klientu.
Parasti šādi mēs izvēlamies uzņēmumus, kuru piedāvātais pakalpojums ir patiešām vērtīgs un nepieciešams. Jā, reizēm esam lojāli arī kādam konkrētam pārtikas veikalam, vai produktam. Tomēr vairāk tendējamies uzticēties tiem uzņēmumiem un pakalpojumiem, kuru sniegtais piedāvājums mums ir būtisks. Viena no šādām jomām – apdrošināšana. Protams, ka izvēloties apdrošinātāju, pie kura iegādāties apdrošināšanas polisi mājoklim, izvērtēsim labāko, atbilstošāko visām prasībām, vajadzībām un pēc piedāvātā klāsta. Un, atrodot izdevīgāko un labāko apdrošinātāju, tad arī izvēlamies polisi iegādāties šajā pašā kompānijā atkārtoti, iespējams, iegādājamies vēl kādu papildus apdrošināšanas polisi. Tad arī kļūstam par lojālu klientu apdrošinātājam.
Tālāk jau apdrošinātājs var saviem klientiem piedāvāt īpašu lojalitātes programmu – bonusu un papildinājumu klāstu. Piemēram, Compensa lojalitātes programma klientiem – tā ir spēkā visai ģimenei – pirmās pakāpes radiniekiem. Noslēdzot Compensa Mājas vai Compensa KASKO apdrošināšanas polises, spēkā stājas arī lojālā klienta priekšrocības. Compensa saviem lojālajiem klientiem piedāvā bezmaksas diennakts tehnisko palīdzību mājoklim, ja, pērkot KASKO apdrošināšanas polisi, tajā ir iekļauta arī tehniskā palīdzība. Tas nozīmē, ka gadījumos, kad mājoklī steidzami nepieciešams santehniķis, elektriķis vai kāda cita tehniskā palīdzība – to nodrošina Compensa lojalitātes programma – kā priekšrocību. Tāpat, viens no šādiem lojalitātes programmas piedāvājumiem – mājokļa vai transportlīdzekļa atslēgu atjaunošana, to zādzības gadījumā. Vēl viena no Compensa lojalitātes programmas priekšrocībām klientiem – papildus nodrošinājums 1000 eiro vērtībā mājoklim vai mantai radītiem bojājumiem, kas radušies elektroapgādes traucējumu rezultātā.
Izvēloties Compensa apdrošināšanas polises var kļūst par lojālu klientu uzņēmumam un gan iegūt, gan izmantot šīs iepriekš minētās priekšrocības. Tāpēc atrodot un izvēloties apdrošinātāju, kas piedāvā visu nepieciešamo, plus vēl papildus bonusus, der turpināt šo sadarbību.
Ienākumi no šīs reklāmas nonāk labdarībai