Interneta mārketinga stratēģija

Lai uzņēmums būtu veiksmīgs, tam jānes peļņa, savukārt, lai gūtu peļņu, tam nepieciešami maksātspējīgi klienti. Uzņēmējdarbība vienmēr ir gājusi rokrokā ar mārketingu. Tieši pārdomāta un efektīva reklāma spēs pārliecināt potenciālo pircēju, ka piedāvātā prece vai pakalpojums ir tas, kas viņam noteikti nepieciešams.

Jau vairākus gadus par vienu no vadošajiem komunikācijas kanāliem starp uzņēmēju un patērētāju ir kļuvis internets. Salīdzinot ar tradicionālajiem reklāmas veidiem, reklāmai internetā piemīt vairākas priekšrocības – tā ir ātrāka, ieguldītās izmaksas būs mazākas, bet reklāmas efektivitāti ir iespējams precīzāk vērtēt un analizēt. Turklāt internets piedāvā daudzveidīgas tehnikas, kuras izmantojot, uzņēmums var realizēt iecerētos mārketinga stratēģijas mērķus.

Interneta mārketinga instrumenti

Pirmais solis jaunu klientu piesaistei ir uzņēmuma mājas lapas izveide. Tai jābūt profesionālai, modernai un informatīvai – atverot vietni, klientam ir jāuzzina pēc iespējas precīzāka informācija par piedāvāto preci vai pakalpojumu un jāredz, kā to iespējams iegādāties. Ir svarīgi, lai šeit atrodamā informācija sniegtu atbildes uz klienta galvenajiem jautājumiem un pārliecinātu, ka piedāvājums patiešām ir izdevīgs.

Tomēr mājas lapas izveide nebūt negarantē jaunus pircējus. Vietnei jāspēj piedāvāt unikāla informācija un jāatbilst interneta meklētāju standartiem, proti, jābūt tādai, lai meklētājs to atzītu par kvalitatīvu un drošticamu. Tikai tad uz lapu tiks nodrošināta jaunu lietotāju plūsma. Šeit palīdzēs SEO – mājas lapas optimizācija. Atbilstoši uzlabojot lapu, pozīcija meklētājā būs augstāka, līdz ar to vietni apmeklēs vairāk lietotāju.

Tāpat iespējams izmantot baneru reklāmu – izvietojot dažādās vietnēs efektīvu reklāmas baneri, tiks piesaistīti jauni lietotāji. Tomēr šāda komunikācija nedrīkstētu būt uzbāzīga – baneru kampaņai jābūt rūpīgi pārdomātai un orientētai uz noteiktu rezultātu.

Ja uzņēmuma piedāvātais produkts, tiek meklēts Google meklētājā, viens no interneta mārketinga instrumentiem noteikti būs Google AdWords. Izvietojot reklāmu meklētājā, tavs uzņēmums vienmēr parādīsies vēl pirms atlasītajiem rezultātiem, tādējādi piesaistot interneta lietotājus tavai mājas lapai. Tāpat Google piedāvā atlasīt uzņēmumam interesējošo auditoriju, izvietojot reklāmu konkrētās vietnēs vai uzrunājot atsevišķus Gmail e-pastu lietotājus.

Nedrīkst aizmirst arī par komunikāciju sociālajos tīklos. Izveidojot šeit uzņēmuma profilu, iespējams ātri nodot aktuālo informāciju, ērti komunicēt ar esošajiem un potenciālajiem klientiem un paziņot par jaunākajiem piedāvājumiem. Turklāt komunikācija sociālajos tīklos neaprobežojas tikai ar ziņām – šeit iespējams veidot dažādus konkursus, izvietot attēlus un video, kā arī uzklausīt atsauksmes un sniegt komentārus. Tomēr jāņem vērā, ka šis interneta mārketinga instruments ir gana specifisks, un, to izmantojot, nepieciešams izvirzīt konkrētus mērķus, uz kuriem balstoties, jāorganizē turpmākā komunikācija un jāveido uzņēmuma tēls.

Rezumējot – lai piesaistītu klientus internetā, uzņēmumam vajadzīga pārliecinoša mājas lapa un pārdomāta un precīza mārketinga stratēģija. Lai gūtu pārliecību, ka stratēģija izveidota tā, lai nodrošinātu maksimālu rezultātu, tev būs vajadzīgi mārketinga aģentūras pakalpojumi.

Mārketinga aģentūras izvēle

Ja esi iecerējis orientēties uz mārketingu internetā, izvēlies aģentūru, kas piedāvā efektīvu komunikāciju digitālajā vidē. Tradicionālajos medijos darbojas gluži citi mehānismi un likumsakarības. Tikai uzņēmums, kas ilgstoši strādājis ar klientiem interneta vidē, spēs nodrošināt efektīvu komunikāciju un sasniegt mērķus paredzētajā laikā.

Tāpat vērts pievērst uzmanību citu klientu atsauksmēm. Detalizēta informācija par to, kā konkrētā mārketinga aģentūra palīdzējusi uzņēmuma darbā būs noderīgs palīgs, izsverot, vai tā atbilst taviem mērķiem un iecerēm.

Savukārt, ja ceļā uz panākumiem plāno izmantot Google piedāvātās iespējas, pievērs uzmanību sertifikācijai. iMarketings aģentūrā darbojas pieredzējuši un sertificēti Google AdWords/Google Analytics speciālisti. Turklāt šī ir vienīgā aģentūra Latvijā, kam piešķirts SEO sertifikāts.

        Ienākumi no šīs reklāmas nonāk labdarībai



Saistītās tēmas : ,

Leave a Reply